Jan 1, 2010

Olga dan Encik Abu

okay, aku sangat bersukaria bila ada orang yang cakap dia kenal aku (cik annemishi). Mungkin aku sangat fofular~ I love you! hugs~ You really have met a lot of friends and face lots of things in your life.

Seriously, I think my life has no big difference from other people. I live a simple life, I hate social life and trust me, I don't have a facebook accounts (coz I prefer Twitter, LOL).

My older sister (lets calll her Olga), is leaving Malaysia tomorrow. malas la tulis english. Olga tengah study kat London, buat Bussines (macamana nak eja?). Olga dah ada boyfriend!!! siot la Olga! Haritu balik Malaysia cuti kejap je, bawak balik mamat tu ke rumah, konon nak introduce kat my papa la. Papa tak kisah asalkan orangnya beragama ( I mean ikut agama islam sebenarnya la). And mamat tu memang nampak baik (kita panggil Encik Abu)..

Encik Abu pon study satu university dengan kakak aku. Hensem tu bagi aku 5/10 la..camne kakak aku ni, cakap HIGH TASTE sangat!! takpa la, maybe hati suda tertarik..kau memang da bomb lah akakku sayangness~

Papa cakap, akak jaga diri la kat London. Jangan menghapiri zina (nauzubillah). Walaupon family kami agak berada (papa hebat buat bisnes), papa x macam dato'2 yang aku selalu baca kat newspaper..love u la papa! Papa slalu ingatkan kami, duit tak bawak kita ke mana, lama2 habis..x boleh bwk mati. Ada aku cakap aku anak papa? Papa la segalanya untuk aku. Mama? Oh, mama..(sob,sob, aku sedih.tak nak nangis sekarang)

Berbalik kepada cerita Olga..

Olga cakap nak kahwin terus bila habis degree. Umur 26, elok sangat la tu..pergh, boleh la aku start berangan..gle r. nak jadi bridesmaid!!!! Boleh pakai baju kebaya cantik. Gila la, aku suka kebaya!! (tak ketat ye..kebaya muslimah sejati). Aku harap Olga pasti dengan pilihannya dengan Encik Abu. Aku tak pasti macamana Olga boleh jadi sangat yakin bahwa Encik Abu lah jodoh die.. camne kalau salah kak?


saya suka la tulis blog ni!! terngiang-ngiang di kepala otak rasa nak tulis blog. Dulu tak pernah rasa nak memblog sebab dulu aku BENCI penulis blog. Minda tak terbuka lagi, ilham tak sampai.

xoxo

3 comments:

  1. pergh. nama ku disebut woh.
    terharu.
    hinf.
    hinf.

    yup. i have lots of frens.
    n lots of HARD things happenned in my life.
    =.="

    but. dont care lah..
    keep moving!
    yeah!!

    tsk. blajar d oversea.
    aku pernah ada peluang.
    tapi xda rezeki. :(
    nvm.

    who cares? as long as i can study rite?
    hahahaha.

    n. aku dh rsa, mmg aku silap org.
    ha3.
    kawan aku tuh hurm. prmpuan jga.

    tpi dia xda kakak yg stdy kt oversea.
    abg ipar ja kot. hoho.

    owh, blog aku sgt sampah tulisan nya.
    =.="

    followers aku sgt sikit nk dibandingkn yg lain.

    aku lebih suka bca

    keretamayat.blogspot.

    alkisahnyalah.blogspot.

    find it out!

    ok. 1 more tips..

    do not memberi dgn mngharapkn balasan.
    ;)

    but certain people follow other's blog bcoz they want to be followed back.

    n im not dat kind of person.

    ;)

    luv...
    -gadis sopan. (bwahahahahah)

    ReplyDelete
  2. oh terima kasih singgah blog saya. blog ni pun best.

    ReplyDelete